Išorinis SEO – nuorodų tinklo kūrimas, kurio pagrindinis tikslas įrodyti paieškos sistemoms, jog jūsų tinklapis yra aktualus ir turintis autoriteto. Paprastai šis procesas vadinamas autoriteto rinkimas. Tinklapio autoritetas susideda iš svetainės adreso paminėjimo, socialinių tinklų signalų į jūsų tinklapį, jūsų tinklapio citavimo kiekio.
Nuorodų tinklas kuriamas atsižvelgiant į kliento iškeltus tikslus, skiriant pagrindinį dėmesį tam tikrai produkto kategorijai (jeigu tai elektroninė parduotuvė), atkreipiant dėmesį į konkurencija toje nišoje. Verta žinoti, jog nėra konkretaus skaičiaus nuorodų, kuris tiktų kiekvienai rinkai. Jeigu nežinote rinkos, kurioje jūsų projektas konkuruoja, visada paprašykite SEO specialisto, jog jis įvertintų rinką ir pasakytų, kokia yra konkurentų išorinio SEO optimizavimo būklė (verta žinoti, jog konkurentai irgi dirba rinkdami nuorodas). Tokiu būdų galima įsivertinti rinką ir sužinoti kiek reikės resursų, norint pasiekti tam tikras pozicijas paieškoje.
Prieš išorinio SEO darbus
Po ~ 1 metų nuolatinio išorinio SEO
Papildoma informacija klientams apie išorines nuorodas:
- Elektroninės parduotuvės Lietuvoje turi apie 100 – 450 išorinių nuorodų.
- Jeigu išorinis SEO atliekamas naujai elektroninei parduotuvei, kuri dar neturi išorinių nuorodų, išorinis SEO procesas gali užtrukti, nes išorinių nuorodų rinkimas reikalauja nuoseklaus darbo ir laiko.
- Verta žinoti, jog išorinis SEO yra nuolatinės priežiūros reikalaujantis darbas, nes surinktos nuorodos po kiek laiko gali išnykti (dėl atsinaujinančių ir pasikeičiančių tinklapių), todėl norint išlaikyti savo turimas pozicijas, rekomenduojame turėti nuolatinę nuorodų kontrolę.
- Svarbu žinoti, jog tinkamai surinktas nuorodų tinklas yra tvarus, surinktos nuorodos gali išsilaikyti pabaigus darbus su SEO specialistu ir pasiekti rezultatai atsipirks ilgalaikėje perspektyvoje. Išorinis SEO yra ilgas ir sunkus darbas, tačiau, tai visada organinį srautą renkantis šaltinis, atvirkščiai nei socialinių tinklų reklamos.
- Taip pat verta žinoti, jog tinklapio savininkas, taip pat turi įtakos nuorodų rinkimui, kurių neturi SEO specialistai. Pvz.: tik su tinklapio savininko prieigomis, galite patalpinti savo nuorodas į įmonių katalogų/rekvizitų portalus. Todėl maksimaliems rezultatams rekomenduojame visada apsitarti, dėl galimų nuorodų gavimo kanalų, su savo SEO specialistu.
Išorinio SEO kaina
Siekiant gerų pozicijų išorinio SEO būdu, kaina yra labai sunkiai nustatoma, nes ji yra tiesiogiai proporcinga konkurencijai. Visada galima pasitarti nemokamai konsultacijai su SEO specialistu ir įvertinti jūsų projekto konkurencingumą. SEO kaina taip pat gali priklausyti nuo jūsų esamo svetainės atgalinių nuorodų portfolio.
PASTABA: Atskirų, išorinio SEO paslaugų neteikiame, nepradėjus dirbti nuo vidinės SEO optimizacijos.