Raktažodžių tyrimas / analizė yra esminė sėkmingos SEO strategijos dalis. Suprasdami raktinius žodžius, kuriuos žmonės naudoja ieškodami jūsų produktų ar paslaugų, galite optimizuoti savo svetainę, kad ji užimtų aukštesnę vietą paieškos rezultatuose ir pritrauktų daugiau potencialių lankytojų.
Kodėl svarbu atlikti raktinių žodžių tyrimą ir analizę
Raktažodžių tyrimas ir analizė yra svarbūs, nes leidžia nustatyti jūsų verslui tinkamiausius ir pelningiausius raktažodžius. Suprasdami kalbą, kurią tikslinė auditorija vartoja ieškodama jūsų produktų ar paslaugų, galite optimizuoti savo svetainę, kad ji užimtų aukštesnę vietą paieškos rezultatuose ir pritrauktų daugiau potencialių lankytojų į svetainę.
Yra daug raktažodžių tyrimo įrankių, įskaitant „Google Keyword Planner„, „SEMrush” ir „Ahrefs„. Šios priemonės pateikia vertingų duomenų, kurie gali padėti nustatyti raktinius žodžius, kurie yra aktualiausi ir pelningiausi jūsų verslui.
Kaip atlikti raktinių žodžių tyrimą ir analizę
Pirmasis žingsnis atliekant raktinių žodžių tyrimą ir analizę – sudaryti galimų raktinių žodžių, kurie yra svarbūs jūsų verslui, sąrašą. Kai turėsite potencialių raktažodžių sąrašą, galite naudoti raktažodžių tyrimo įrankį, kad išanalizuotumėte kiekvieno raktažodžio paieškos apimtį, konkurenciją ir tinkamumą.
Raktažodžių tyrimo procesas atrodo taip:
- Nustatome, koks yra galutinis tikslas ir kaip bus naudojami rezultatai
- Nustatome, kuriam regionui ir kuria kalba bus atliekamas tyrimas
- Nustatome pagrindinę nišą arba tematiką
- Atliekame tyrimą
- Sugrupuojame rezultatus
- Pristatome rezultatus ir perduodame klientui
Konkurencijos analizė
Nustačius tikslinius raktažodžius, svarbu išanalizuoti kiekvieno raktažodžio konkurenciją. Tam reikia išanalizuoti šiuo metu, pirmajame paieškos rezultatų puslapyje, pagal kiekvieną raktažodį esančias svetaines ir nustatyti kiekvienos svetainės stipriąsias ir silpnąsias puses.
Analizuodami konkurenciją galite nustatyti sritis, kuriose jūsų svetainė gali būti patobulinta, ir optimizuoti turinį, kad pralenktumėte konkurentus.
Raktažodžių turtingo turinio kūrimas
Norint optimizuoti svetainę paieškos sistemoms, labai svarbu kurti raktažodžių turtingą turinį. Tai reiškia, kad į svetainės turinį, įskaitant puslapių pavadinimus, meta aprašymus, antraštes ir pagrindinį turinį, reikia įtraukti tikslinius raktažodžius.
Tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad raktinių žodžių agresyvus ir dirbtinis užpildymas gali pakenkti jūsų svetainės pozicijoms paieškoje. Svarbu raktinius žodžius naudoti natūraliai ir tinkamai, kad jie būtų naudingi jūsų svetainės lankytojams.